021-22657355

اکنون وقت تسخیر و هدایت افکار عمومی است

با پرسنال برندینگ به دیگران بگویید چگونه درباره شما بياندیشند

اطلاعات بيشتر

دنيايي از عكسهاي زيبا و كاربردي در مقابل چشمان شما

اولين اژانس عكس ايران با تنوع بسيار در توليد محتواي عكس و برگزاري دورهاي پيشرفته عكاسي

به زودي

روي موج رسانه در قله بمانيد

پويشهاي رسانه اي و خدمات اطلاع رساني كسب و كار و خدمات خود را به ما پسپاريد و لذت ديده شدن را تجربه كنيد

اطلاعات بيشتر

خوب بيانديشيم تا خوب عمل كنيم

پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر محلي براي انديشيدن نخبگان حوزه رسانه و بررسي وضعيت رسانه در دنياي معاصر

اطلاعات بيشر

پرسنال برندینگ


با ما افکار را تسخیر و هدایت کنید

راهبرد رسانه‌ای داشته باشید

امروزه با وجود شبكه‌هاي اجتماعي و گسترده حقيقي و مجازي و همچنين پيشرفتهاي رسانه‌اي در تمام دنيا و بالارفتن سطح دسترسي افكارعمومي به اطلاعات و شيشه اي شدن دنيا، شناختن و اطلاع يافتن از همديگر كاري بسيار سهل الوصول شده است اما اين فرصت زماني رنگ تهديد به خود مي‌گيرد كه فرد بدون هيچ راهبرد صحيحي علي رغم داشتن توانايي‌ها و تخصص‌هاي متفاوت قدم در عرصه ارتباط با افكار عمومي قدم بگذارد.

هدفمند معرفی شوید

موسسه ارتباط رسانه معاصر آمادگي و افتخار دارد به عنوان كارگزار پرسنال برنديگ (مشاور اطلاع رساني و ارتباطات ) با افـراد مختلـف براساس يك توافق همكاري و برنامهريزي از پيش تعيين شده و داراي اهداف كوتاه، ميان و بلند مدت همكاري صورت دهد و با تشـكيل يـك تيم ار متخصيصين حوزه رسانه، مسايل اجتماعي و سياسي و همچنين توانمنداني از حوزه هنر و تكنولوژيهاي نوين اطلاعاتي و هوش مصنوعي اقدام به همكاري كند.

در صدر اخبار رسانه‌ها باشید

همگي ما افرادي را مي‌شناسيم كه به تنهايي ار برندهاي معروف جهاني و يا حتي دولتها و قدرتهاي برتر جهاني در يـك محـدوده جغرافيـايي قويتر عمل مي‌كنند و بعضي از اين افراد حتي در عرصه جهاني نام‌ آورند. و يا حتي كساني كه صاحبان صنايع بزرگي هسـتند امـا نامشـان از صنعتشان فراتر رفته به نوعي كه پا به هرنوع صنعتي گذارند و يا نامشان را پشت هر برندي قرار دهند، تعيين كننده خواهند بود.

از دنیا با خبر باشید

موسسه ارتباط رسانه معاصر با دراختيار داشتن نرم افزار من مايند (Mind Man) امكان رصد فضاي وب بر اساس زمـان توليـد محتـوا، شكل توليد محتوا، مكان توليد محتوا، مقدار تاثيرگذاري و ضريب نفوذ آن و همچنين مثبت و يا منفي بودن محتوا را در اختيار دارد و امكـان كنترل مبدا و شروع توليد يك محتوا تا انتها را دارد و بر اساس ايـن توانـايي هـا خواهـد توانسـت برنامـه ريـزي خـود را دقيـق تـر و اهـداف را دست يافتني‌تر ترسيم كند.

گروه رسانه‌ای ارتباط رسانه معاصر


پایگاه‌های اطلاع رسانی و کانال‌های مجازی موسسه ابزار مناسب برای برندینگ

پایگاه اطلاع‌رسانی شهردارآنلاین

شهردارآنلاین (برخط)، پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیریت شهری و شوراها در سراسر کشور است که برای دستیابی به زندگی ب[...]

اطلاعات بیشتر

کانال خبری “تهران وایر”

کانال خبری تهران وایر یک کانال خبری جامع و کامل در پوشش اخبار ایران و چهان است و سعی دارد با بهره‌گیری از ظرفیت[...]

اطلاعات بیشتر

سلام بر “جامعه ایرانی”

پایگاه اطلاع رسانی جامعه ایرانی با موضوع و محتوای اجتماعی و سیاسی در نظر دارد تا به شیوه نوینی در جامعه رسانه‌[...]

اطلاعات بیشتر

ارتباط رسانه چگونه برنامه‌ریزی می‌کند؟


با ارتباط رسانه مدیریت افکار عمومی را حرفه‌ای در دست بگبربد

آژانس عکس سوره و آموزشگاه مان معاصر


اولين آژانس عكس آنلاین در ايران با تنوع بسيار در توليد محتواي عكس و برگزاري دورهاي پيشرفته عكاسي

آژانس عکس سوره در سال 1385 با حضور جمعی از عکاسان فعال و جوان آن سالها تشکیل شد و در مدت کوتاهی توانست در فضای حرفه‌ای کشور فعال شود. ویکیپدیا
... هرچه بود همیشه سوره برای من با نیروی جوان‌اش معنی پیدا کرده بود که همواره با انگیزه فعالیت می‌کردند.حسن سربخشیان

پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر


خوب بيانديشيم تا خوب عمل كنيم. پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر محلي براي انديشيدن نخبگان حوزه رسانه و بررسي وضعيت رسانه در دنياي معاصر

  • بررسی وضعیت توسعه رسانه‌های کشور در سالهای 76-84

  • 1392
  • نقش نخبگان سیاسی در توسعه مطبوعات
  • بررسی وضعیت نشریات مکتوب در دوره اصلاحات
  • ساناز ناصری
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر
  • خلاصه پژوهش
  • بررسی تاثیرات مسکن مهر در وضعیت اجتماعی و امنیتی کلانشهرها

  • 1395
  • تاثیرات اسکان در سایتهای مسکن مهر
  • بررس وقایع اجتماعی در دوره سالهای 93 الی 95
  • پیام برازجانی
  • پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر
  • با همکاری استانداری تهران
  • خلاصه پژوهش
  • جهانی شدن ایران و توسعه رسانه‌های مجازی

  • 1395
  • نقش شبکه‌های اجتماعی در تحولات اجتماعی
  • وضعیت تلگرام در سیاست و اقتصاد ایران
  • محمد صادق سیفی آبادی
  • پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر
  • با حمایت سازمان همیاری شهروندی تهران
  • خلاصه پژوهش

تیم همکاران ارتباط رسانه معاصر


تمامی امور اجرایی و محتوایی در موسسه ارتباط رسانه معاصر با همکاری این تیم به سرانجام می‌رسد

پیام برازجانی

مدیر عامل

--------

مدیر برنامه‌ریزی برندینگ

ساناز ناصری

مدیر تیم تولید محتوا

---------

مدیر دپارتمان هنری

تماس با ما


فرم زیر را پر کنید تا در کمترین زمان ممکن همراه شما باشیم