021-22657355

خانه » پرستال برندینگ

پرستال برندینگ

برای دریافت پورپوزال همکاری رسانه‌ای اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت قیمتهای همکاری اینجا را کلیک کنید.

1 – مدیا پلنر

 مدیا پلنینگ چیست؟

مدیا پلنینگ و یا راهبرد رسانه‌ای در اصل نقشه راه مدیریت ارتباط با رسانه‌های دیداری و شنیداری و مجازی است. هر مدیر توانمند و دوراندیشی در هر حوزه فعالیتی اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و حتی علمی بری ارتباط با مخاطبین خود و بر اساس اهداف بلند مدت و کوتاه مدت و همچنین تصویر صحیحی که از خود باید در ذهن مخاطبین ایجاد کند نیازمند این راهبرد رسانه ای است.

راهبردهای رسانه‌ای براساس اهداف و نیازهای اجتماعی و سیاسی و فرهنگی روز یک جامعه و همچنین امکانات رسانه‌ای موجود و در دسترس و بودجه افراد و درک صحیح از افکار عمومی و نقاط تاثیرگذار بر آنها متفاوت خواهد بود اما آنچه که مسلم است بدون یک راهبرد رسانه‌ای تمام عیار حضور در عرصه عمومی و ارتباط با افکار عمومی به انحراف کشیده خواهد شد.

راهبردهای رسانه‌ای توسط افراد متخصص و با تجربه در این حوزه انجام خواهد شد که به انها مدیا پلنر گفته می‌شود.

مدیا پلنر کیست؟

مدیا پلنر فردی است که خود به تنهایی و یا با استفاده از ظرفیت گروهی که در اختیار دارد و با توجه به اهداف عالیه کمپانی و یا فردی که در حال دریافت این سرویس است، با توجه به مقتضیات زمان، امکانات در دسترس و همچنین بودجه دراختیار و با استفاده از تجربه و تخصص خود راهبرد رسانه‌ای لازم را برای رسیدن به اهداف اولیه بصورت کوتاه مدت و بلند مدت طراحی و اجرا خواهد کرد.

مدیران همواره نیازمند حضور دایمی افرادی اینچنین در کنار خود هستند تا بتوانند با مشاوره این فرد در تصمیمات خود پیش بینی‌های لازم را صورت دهند و همچنین بتوانند برای ارتباط با افکار عمومی و انتقال اطلاعات لازم و در زمان مناسب به مخاطبین موفق باشند.

موسسه ارتباط رسانه  معاصر E.R.M به عنوان مدیا پلنر شما چگونه همکاری خواهد کرد؟

موسسه ارتباط رسانه معاصر توانایی دارد به عنوان مدیا پلنر (مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات) بصورت تمام وقت ( مسئولین اجرایی و صاحبان صنایع و اقتصاد) و یا نیمه وقت (نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات علمی و متولیان فرهنگ و هنر) همکاری صورت دهد و بطور کلی امور رسانه‌ای کوتاه مدت و بلند مدت شامل مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و تبلیغات و حضور در رسانه‌های دیداری، مجازی و شنیداری برنامه‌ریزی خواهد شد.

این برنامه‌ریزی شامل تنوع رسانه‌ها، زمان مناسب و بازدیدهای رسانه‌ای و حضور دربین خبرنگاران و مشاوره در تهیه بسته‌های متنی و تصویری خواهد بود. مدیریت محتوای پایگاه اطلاع رسانی سازمانی و یا شخصی و شبکه های اجتماعی وابسته نیز در این روش صورت خواهد گرفت. همچنین در زمانهای ماهیانه و برحسب مورد رصد اخبار رسانه‌ای خاص نیز ارایه خواهد شد.

مراحل انجام مدیا پلینگ توسط موسسه E.R.M

  • قرارداد و حکم مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات

  • طراحی و اجرای پایگاه اطلاع‌رسانی و اپلیکشن

  • ایجاد شبکه ارتباطی مجازی

  • همکاری یک خبرنگار نیمه وقت و تمام وقت برای تولید محتوای

  • همکاری یک عکاس و فیلمبردار نیمه وقت و یا تمام وقت برای تهیه تصاویر

  • تولید بسته‌های محتوایی متنی و تصویری

  • رصد اخبار و اطلاعات لازم برای افزایش قدرت تصمیم‌گیری و پیش بینی پذیری امور

2- پرسنال برندینگ

 پرسنال پرندینگ چیست؟

برندیگ غیرتجاری مرسوم و معرفی افراد و خدمات آنها به نحوی که افکار عموی با آنها آشنا و دارای یک تصویر انسجام یافته از فرد، تخصص‌ها و خدمات وی شود و در مقاطع مختلف در حمایت از فرد بر اساس اهداف از پیش تعیین شده قدم بردارد.

امروزه با وجود شبکه‌های اجتماعی و گسترده حقیقی و مجازی و همچنین پیشرفتهای رسانه‌ای در تمام دنیا و بالارفتن سطح دسترسی افکارعمومی به اطلاعات و شیشه‌ای شدن دنیا، شناختن و اطلاع یافتن از همدیگر کاری بسیار سهل الوصول شده است. اما این فرصت زمانی رنگ تهدید به خود می‌گیرد که فرد بدون هیچ راهبرد صحیحی علی رغم داشتن توانایی‌ها و تخصصهای متفاوت قدم در عرصه ارتباط با افکار عمومی بگذارد و در عرضه خدمات خود بدون در نظر گرفتن محدودیتها و توانی‌های ارتباط با افکار عمومی قدمهایی را بردارد.

هدف اصلی پرسنال برندیگ شناختن درست و صحیح و جامع افراد با افکار عمومی است به نوعی یک فرد با استفاده از برند و نام خود قدرت تاثیرگذاری بالایی را در افکار عمومی بدست آورد.

همگی ما افرادی را می‌شناسیم که به تنهایی ار برندهای معروف جهانی و یا حتی دولتها و قدرتهای برتر جهانی در یک محدوده جغرافیایی قوی‌تر عمل می‌کنند و بعضی از این افراد حتی در عرصه جهانی نام‌آورند. و یا حتی کسانی که صاحبان صنایع بزرگی هستند اما نامشان از صنعتشان فراتر رفته به نوعی که پا به هرنوع صنعتی گذارند و یا نامشان را پشت هر برندی قرار دهند، تعیین کننده خواهند بود.

پرسنال برندیگ توسط یک کارگزار و پرسنال برندر صورت می‌گیرد.

پرسنال برندر کیست؟

پرسنال برندر فردی است که در مسئولیت یک تیم متخصصین از افراد مختلف و با توانایی‌ها و تجارب متفاوت قرار دارد که این تواناییها و تجارب به او امکان بررسی همه جانبه شرایط، برنامه‌ریزی بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت، ساختن استراتژیهای متفاوت در ارتباط با افکار عمومی براساس شرایط زمان و مکان، ایجاد و یا مقابله با کمپینهای متفاوت سیاسی و اجتماعی و حتی فرهنگی و اقتصادی، ارتباط گسترده با افکار عمومی و رسانه‌ها، هدایت و انتقال سریع اطلاعات به مخاطبین را می‌دهد.

پرسنال برندر خود یکی از اعضای تیم رسانه‌ای و ارتباطی فردی است که قرار است به عنوان یک برند تاثیرگذار در یک زمان و مکان خاص معرفی شود اما قدرت مدیریت افراد با تخصصهای متفاوت را دارد و می‌تواند پس از تعیین اهداف کوتاه، میان و بلند مدت برای دستیابی تیمی به آن برنامه‌ریزی کند.

موسسه ارتباط رسانه  معاصر E.R.M به عنوان کارگزار پرسنال برندیگ با شما چگونه همکاری خواهد کرد؟

موسسه ارتباط رسانه معاصر آمادگی و افتخار دارد به عنوان کارگزار پرسنال برندیگ (مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات) با افراد مختلف براساس یک توافق همکاری و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و دارای اهداف کوتاه، میان و بلند مدت همکاری صورت دهد و با تشکیل یک تیم ار متخصیصین حوزه رسانه‌، مسایل اجتماعی و سیاسی و همچنین توانمندانی از حوزه هنر و تکنولوژیهای نوین اطلاعاتی و هوش مصنوعی اقدام به همکاری کند.

امروزه وجود ارتباط بین متخصیصین حوزه آی تی و رسانه توانسته محصولات بین رشته ای را تولید کند که تیم پرسنال برندر می‌تواند سرعت و سطح دسترسی خود به اطلاعات را ارتقاء داده با استفاده از آنها برنامه‌ریزی خود را دقیق‌تر و اهداف را دستیافتنی‌تر ترسیم کند.

موسسه ارتباط رسانه معاصر با دراختیار داشتن نرم افزار من مایند (Man Mind) امکان رصد فضای وب بر اساس زمان تولید محتوا، شکل تولید محتوا، مکان تولید محتوا، مقدار تاثیرگذاری و ضریب نفوذ آن و همچنین مثبت و یا منفی بودن محتوا را در اختیار دارد و امکان کنترل مبدا و شروع تولید یک محتوا تا انتها را دارد و بر اساس این توانایی‌ها خواهد توانست برنامه‌ریزی خود را دقیق‌تر و اهداف را دستیافتنی‌تر ترسیم کند.

این برنامه‌ریزی‌ها شامل تنوع در ارتباطات رسانه‌ها، زمان مناسب و بازدیدهای رسانه‌ای و حضور دربین خبرنگاران و مشاوره در تهیه بسته‌های متنی و تصویری و کارزارهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و فعالیتهای اجتماعی خواهد بود. مدیریت محتوای پایگاه اطلاع رسانی سازمانی و یا شخصی و شبکه های اجتماعی وابسته نیز در این روش صورت خواهد گرفت. همچنین در زمانهای ماهیانه و برحسب مورد رصد اخبار رسانه‌ای خاص نیز ارایه خواهد شد.

  مراحل انجام پرسنال برندینگ توسط موسسه E.R.M

در این شیوه که بصورت قرارداد حقوقی صورت خواهد گرفت موسسه ارتباط رسانه معاصر به مدیرعاملی پیام برازجانی به عنوان مشاور در کنار شما خواهد بود. هدف از پرسنال برندینگ انجام امور رسانه‌ای با هدف و یا اهداف خاص است که در بیشتر موارد بصورت توافق طرفینی اهداف تعیین و بر اساس آن امور ساماندهی خواهد شد. روش کار به شرح زیر خواهد بود:

  • تعیین اهداف و مصادیق

  • تعیین حوزه مسئولیت موسسه

  • پلنینگ برنامه رسانه‌ای کوتاه، میان و بلند مدت

  • تشکیل تیم همکاران متخصص براساس برنامه‌ریزی

  • طراحی و اجراء پایگاه اطلاع‌رسانی شخصی و برنامه‌ریزی شبکه‌های اجتماعی و راه‌های ارتباط عمومی

  • تهیه بولتن خبری هفتگی از اخبار مربوط ملی و بین المللی

  • مشاوره در تهیه متون سخنرانی و مقالات رسانه‌ای

  • برنامه‌ریزی حضور رسانه‌ای در دوره‌های هفتگی (سرمقاله، مصاحبه و بازدید)

  • برنامه‌ریزی حضور در همایشها و پنلهای تخصصی و جلسات و کارگروههای استانی و ملی

  • پوشش اخبار بازدیدها و سفرها بصورت متنی و تصویری